IntelliManage - הפרויקט מתקצר - ומהר
הפרויקט מתקצר - ומהר
סל השירותים
סל השירותים > מעקב וליווי פרויקטים באמצעות PMO / הקמת מערך ניהול פרויקטים ארגוני

שלבי הקמת מערך PMO

  • התאמת שיטת העבודה לפרויקטים ואופיים, הגדרה ברורה ופשוטה של תהליכי העבודה ומתודולוגיית ניהול לוחות הזמנים.
  • הבנת מערכת הקשרים בין הגורמים השונים בפרויקט והגדרת אופן ההתקשרות ביניהם.
  • אימון מזורז של המנהלים.
  • בניית לוחות הזמנים לפרויקטים.
  • הגדרת היקף פעילות ה-PMO לפרויקט ואיוש אנשי מקצוע מתאימים (על ידי שימוש במתודולוגיית IntelliGantt® ניתן לבצע את פעילות ה-PMO בהיקף משרה מצומצם גם בפרויקטים מורכבים).
  • מתן ליווי וגיבוי מקצועי שוטף ל-PMO על ידי צוות המומחים של IntelliManage על בסיס הניסיון הרב והמומחיות שנצברו בחברה - להבטחת תהליך איכותי, פתרון בעיות שוטף ויצירת שיפור מתמשך.
  • ביסוס מקומו של מערך ה-PMO כמרכז ידע לתחום ניהול הפרויקטים ולשימוש בכלי ניהול הפרויקטים.

ראו גם מאמר בנושא: מדוע אנחנו זקוקים ל-PMO?


שתפו אחרים

שתפו אחרים
שתפו אחרים
שתפו אחרים
`
 
לקבלת הודעה כאשר מתפרסם תוכן חדש בבלוג,
עקבו אחרינו
עקבו אחרינו

Copyright © 2000-2018 IntelliManage, All rights reserved.