בית הספר הדמוקרטי בבקעת אונו
מקום ללמידה, חקירה וסקרנות, הקיימים בכל ילד
מקום המעודד ללמוד בתשומת לב, עצמאות, בחירה וחופש
עדכון ממרכז מתמטיקה מהחיים
משימה לקראת תחילת שנת הלימודים:
26/8/05:
המסיבה בעיצומה. עוד מעט הקינוח!
אבל כדי להגיש את העוגות, כדאי להכין את הפרוסות לנוחיות האורחים.
עיזרו לנו להכין את המנות! תוכלו לעבוד בדף משלכם או בדפי העבודה המצורפים.
בהצלחה!
עוגה מלבנית
הכינו את המנות במספר דרכים:
על מנת לקבל מנות בצורת מלבן.
בצורת ריבוע.
בכל דרך אחרת.
מהם היתרונות וחסרונות של כל שיטה?
ציירו את האפשרויות שמצאתם. הסבירו איך פעלתם על מנת לקבל את הצורות השונות.
עוגה עגולה
חיתכו את העוגה במספר דרכים:
האם תוכלו לקבל מנות בצורת מלבן?
האם תוכלו לקבל מנות בצורת ריבוע?
מיצאו דרכים נוספות.
מהם היתרונות וחסרונות של כל שיטה?
ציירו את האפשרויות שמצאתם. הסבירו איך פעלתם על מנת לקבל את הצורות השונות.
האם קיבלתם מנות בצורת מעוין? בצורת מקבילית?
נסו והסבירו את דרך עבודתכם.
הציעו צורה נוספת של עוגה וחיתכו אותה למנות.
חיתוך עוגות מלבניות
שימו לב! ההסברים הם חלק חשוב מהעבודה.
לתלמידים הבוגרים (ח' ט') כל הסבר צריך להיות מלווה ע"י נימוק משכנע או הוכחה!
חיתכו כל עוגה בדרך שונה.
רישמו אילו צורות קבלתם.
רישמו איך קבלתם את הצורות.
מהם היתרונות והחסרות של כל שיטה?
הסברים:
חיתוך עוגות עגולות
שימו לב! ההסברים הם חלק חשוב מהעבודה.
לתלמידים הבוגרים (ח' ט') כל הסבר צריך להיות מלווה ע"י נימוק משכנע או הוכחה!
חיתכו כל עוגה בדרך שונה.
רישמו אילו צורות קבלתם.
רישמו איך קבלתם את הצורות.
מהם היתרונות והחסרות של כל שיטה?
הסברים:
אביבה
לדיווחים משיעורים נוספים
Graphics created by School Icons